28/1

har inte sovit ett dugg inatt. har varknat 67 ggr och det känns som jag haft fjärillar i magen hela natten haha.
kan bero på alla sms:$ iiih im happy.
anyway vaknade en kvart innna klockan skulle ringa så jag gick upp då och fixade mig.
på med mina slitna jeans, vita skor och min Choos love tröja.  trots att jag sovit dåligt så har jag vatt så sjukt glad idag. riktigt härligt. sen har jag fått mkt beröm för mina jenas. wiiie
dagens första lektion var religon. efter det hade vi historia ggr två. började med ett arbete som vi oxå blev klar med. jobbade med danne och ali. sen blev det käk. äckligmat med med trevligt folk. wiiie.
sen blev det samhälle och vi hade besök från en från centerpartiet som sitter högt i Eu eller ngt. fråga inte mig för jag fattade inte så mkt. efter de va det Filosofi och då hade vi besök från en hinduism. haha det blev många skratt där. rätt drygt att sluta halv 4. men hela tiden fick jag massa underbara sms så det fick tiden att gå snabbare. haha.
sen blev det bussen hem och nu har jag nyss ätit. överkokta mackaroner och köttbullar. haha skit äckligt. men nu är jag iaf mätt. japp nu ska jag iaf städa mitt rum hörs kasnke sen.

det är sjukt vad allt kan förändras på två dagar. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0