21/1

jag börjar alltid börja med "vaknade av att klockan ringde" men idag tänker jag inte göra det för idag ringde inte min klocka, vilket resulterade i att jag försov mig en aning. datorlektion var inställd som vanligt så vi började 9.10 hade religon, filosofi och samhälle. sen slutade vi, helt okej dag. syster och svåger hämtade mig sen åkte vi hem till mig o gick ut med hundarna och käkade. nu är vi hos syster o har nyss kollat film. och snart ska jag jobb. känner inte alls för det men sånt är livet. i morgon är de körskolan vid 9 sen ska jag till skolan och påkvällen är det bio med mitt hjärta frida. det ska bli myspys, =)
sen är det fredag, lön och Chris bown med älsklingarna. wiiiie.
men men ska gå nu. hörs i morgon för jag orkar nog inte skriva efter jobb. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0