20/1

tjoohoo!
idag hade jag sovmorgon till
10.20 men jag ställde klockan
 på 8. vilket va helt meningslöst
eftersom jag orkade inte gå upp
 från 9. tog bussen till skolan 10
 i 10 och den var självklart sen.
hittade iaf shogoofa på södervärn
 så vi tog en buss tsm till skolan.
 dagens första lektion va Filosofi,
 även dagens andra lektion va det.
 känner på mig att jag kommer få
ett psykiskt nervsammabrott innan
den kursen är slut. jag är inte en sån människa som kan sitta i all evighet
och analysera var en cirkel börjar
eller vad meningen med livet är.
usch. iaf sen va det mat.
jag, frida, sara och benji satt
och sanckade. tack vare frida blev
 det en hel del sex snack och
kanske lite mer information om
vissa saker som vi helst  inte
hade velat att veta. haha. tror att
 benji blev lite skrämd av det. höhö.
en possitiv sak är att vi fixade med
 lektionerna i morgon och flyttade
fram o hade oss så vi slutar redan
12.20 så då ska jag hem till syster
och mysa lite med henne sen är
det jobb till 22.15. iallfall dagens
tredje och sista lektion var idrott i
gymmet. mycket spännande
lektion som började med dans
 (hahahaha vi suuuuger) och efter
 det kämpade alla med att klara av
 testerna för att bli brandmän,
majoriteten av killarna klarade
det galant med alla dessa tunga
 vikter med mera medans vi tjejer
 hade lite svårare för det. haha.
det var nära inpå omöjligt att lyfta
alla dessa vikter. dum som jag är tränade jag min röv idag vilket kommer resultera i att jag kommer ha ännu mer träningsvärk i morgon än vad jag hade idag. usch. 
sen begav jag mig till södervärn för att ta bussen hem, möttes av en glad frick med ett papper i högsta hugg. han hade klarat körkortet idag. så det va skoj. Grattis vännen! =D snart är det min tur. yeeey. =)
någonstans från det att jag lämnade skolan till jag kom hem så fuckades mitt knä sig, igen. så nu sitter jag här med ett mycket ont knä. =( buuuh. 
iaf funderar på att lägga mig i badet nu. sen så småning om lägga mig o sova för jag är helt slut i hela min kropp. och i morgon är det skola och jobb. så det krävs lite extra energi. 
see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

nädjåå så där kan du inte skriva om mej:(

2009-01-21 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0