19/1

då va helgen och även måndagen över, snart iallfall. =)
dagen började med klockrigning och duschning som vanligt. bussen till skolan. hade idrott på latin spelade handboll, ingen va vidare aktiv. =P sen var det mentorstid och vi fick våra betyg. höhö. efter det va det lunch sen geografi gånger 2. och efter det va det historia och vår redovisning. powerpointen blev skit bra, kännde oss duktiga eftersom det va bara vi och johan som va klara och redovisade.
sen blev de bussen hem och mys med mammi. nu håller jag på att färga håret =) sen blir det idrottsgalan och efter det Prison Break.  sen ska jag sussa sött. =)
i morgon är det skola 10.20 till 14.30 har filosofi gånger 2 och idrott. onsdag är det skola, vi har håltimme mellan 10 och 13.20 lite ångest faktiskt. sen är det jobb. =)
felicia undrade om jag kunde ta hennes pass vecka 5. så på lördagen jobbar jag mellan 13-22.30 och söndag 14-22.15 Peeeengar:D wiiie.
men men nu ska jag nog skölja av håret. vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0