18/1

Holla.
nu är sminket av och jag ska snart krypa ner i min sköna säng. tänkte bara berätta om dagen. =)
allt började med att klockan ringde halv 10. gick ner till mammi o pappi. dom berättade om filmen igår som jag aldrig såg o jag fick även höra ett x-antal ggr hur bra den va. haha. sen blev de frulle och efter de duschen. sen vid 12 kom bigsis, svåger och mormor. så käkade vi och sen blev de tårta. allt blev skit tidigt bara för jag skulle hinna vara med. skulle skicka låtarna och bilderna som vi ska redovisa om i morgon till sara men så va hon inte inne på msn och sen när jag skulle göra de till frida så klyddade allt. fick ett litet utbrott. iaf  sen körde pappi mig till bussen och efter några telefonsamtal så hade syster skickat iväg bilder samt muski till sara. taack sis (L) iaf väl framme på jobb va det mycket att göra som vanligt. jobbade med johan fram till 7. och florim. hade 10 minuters rast på 8 timmar. för när jag skulle haft min halv timme så hjälpte jag florim med massa saker så vi glömde bort den. sånt är livet. sen när de va lugnt mellan 19-22 satt jag o skrev ner till till redovisningen i morgon vilket resluterade i att jag blev lite efter med alla andra saker jag skulle göra. haha. men men trevlig dag på jobb. florim va störig som vanligt men det har blivit en vana nu. höhöhö. =d
i morgon, tisdag och onsdag är det skola, sen efter skolan på onsdag är de jobb till 22.15 och på torsdag ska vi ha studiedag men de ryktas om att den har blivit flyttad. men jag ska ha studie dag endå, för jag har bokat körtid 9 på morgonen osv sen på kvällen är de bio med frida. =D och sen taaadaaaam fredag vilket menas med stockholm och chris brown. wiiihooo. ska bli skoj.
nää nu ska jag inte babbla på mer. sängen väntar hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0