16/1

fredag fredag älskade fredag. dagen började med ARL, hade kjell och vi fick information om vår sista praktik. sorgligt men sant. blir antingen "lumpen" eller marinen. vecka 20-21 så det ska bli skoj. efter det va de religon ggr 2. vi mediterade och lite så haha mycket trevligt. sen va det maaaud. inte så jätte gott. sen hade jag rast från 11 till 15. för att jag skulle ha projektarbetsmöte i 10 minuter men jag pallade inte vänta. så jag gick och träffade hjärtat (han som står under just hjärtat på min mobil) sen efter ett tag tog jag bussen hem. =)
vilade en stund sen började jag tvätta, städa, stryka gardiner & plockade undan julen och alla julsaker och även plundrade granen. sen kom pappi så då åt han o jag. och nu är det fredags mys. blev inget med evelina och jasmine idag. men det gör ingenting är rätt trött och sen kommer det ju fler ggn. =D 
i morgon är det jobb 13-19. sen får vi se. =)
men men nu ska jag återgå till lets dance. ha en trevlig kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0