15/1

tjena hejsan.
idag ringde min klocka 7. det va döden eftersom jag började 10.20 men jag va tvungen att plugga. japps. så det blev frukost och plugg sen körde jag o mamma till vellinge, handlade snabbt och jag hämtade ut ett paket från posten. har handlat klänningar osv nu till thailand. wiiie. sen tog jag bussen från vellinge till skolan. träffade anders på bussen och de va verkligen  inte igår. riktigt trevligt. sen hade vi samhälle gånger 2. men vår lärare var inte där så vi hade vikarie vilket resulterade i att vi satt i två timmar och pluggade till geografiprovet. =)
sen va det lunch och efter det va de prov. gick väl hyffsat. 5 sidor. sen tog jag bussen till vellinge så hämtade syster mig. sprang snabbt in på willys o handlade sen hem till syster och kollade film, jag sov en kvar sen körde vi o hämtade svåger och nu är vi hemma. har nyss provat mina kläder. wiiie har funderat starkt på att börja packa redan men sen sa mamma till mig att jag kan ju vänta lite. och de har hon nog rätt i. =P iaf nu ska vi laga mat sen när mamma har slutat halv 7 ska vi göra oss i ordning och sen vid 9 är det bio som gäller. wiiie. återkommer efter bion. ha en trevlig kväll. för de tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0