14/1 och halkan är avklarad

underbar dag. dagen började med att klockan ringde 8. va riktigt trött så för typ andra ggn i mitt liv så znoozade jag fram till kvart i 9. sen käkade jag frukost och läste geografin. sen duschen o såå. va riktigt nervös inför halkan. iaf sen kom bibsis och svåger runt 12 sen körde dom mig. glömde mina glajor i bilen så jag fick springa ut mitt under säkerhetslektionen. väldigt skämmigt faktiskt. iaf sen när vi satte oss i bilarna så gick allt som på en dans. fast att min bil va skit skumm. fick ställa mig på bromsen för att den skulle bromsa. sen när vi bytte bilar så gick det jätte bra. iaf det va roligt men inte så roligt som alla sa att det skulle vara. men det gick bra iaf körde inte på ngt ocg fick inte motorstopp så min lärare sa att jag va mer än godkän.
sen när jag slutat så satt bigsis, svåger och Robin och väntade på mig. sen åkte vi till ikea. de va 2 ggn jag träffade Robin och han va mkt trevlig. och vi hade en mkt trevlig runt tur på ikea och sen käkade vi där. utnyttjade mina presentkort där, handlade för 580:- i loooove ikea.  sen lämnade vi svåger och sedan robin. sen körde jag o bigsis hem här. skit dimmigt var det så man såg nästan inte strecken på vägen. iaf sen blev de te och mys.
och sen körde syster nyss hem. =( buuh. riktigt mysig och rolig dag idag. Tack syster för allt. jag älskar dig mest fast vi inte klarar av varandra så mkt. men du vet att du betyder mer än ett tak över huvudet betyder för mig.
i morgon är det torsdag och geografiprov =( men även Bio med dom bästa, min familj. =) det ska bli mys. sen är det fredag och det menas med att jag ska få träffa saknade evelina och jasmine. wiiiie:D
nä nu väntar geografiboken. =) ciao


i will always love you. (L)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Försöker du få mig att börja böla? Älskar dig med! Du är en fantastisk tjej och jag är superglad över att du är min syster, är lyckligt lottad =)

2009-01-14 @ 21:31:58
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

hahaha det var du som fick mig att börja gråta. tårarna fallar likt vattenfall ner från mina kinder förtillfället. i love you sis.

2009-01-14 @ 22:49:40
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0