3/2

usch vad jag är trött. vaknade halv 8 idag och jag skulle ta bussen tio i nio. men så klart fick jag stressa dom sista minuterna som vanligt. mötte sho på södervärn. vi skulle på möte med vår gamla spansklärare men kålhuvudet sho glömde i vilken sal det skulle vara i. och jag hade inte fått reda på det så det blev inget möte. så vandrade ner till cafeterian och tjockade oss istället. sen hade vi Filosofi, detta är ett väldigt speciellt ämne. ett ämne som inte alls passar in i mitt huvud och i mitt tänkande. usch iaf hade det i två timmar sen blev det mat.
sprang och träffade min sötnos efter jag ätit en stund sen blev det kortspel för hela slanten.
efter det skulle vi haft idrott men vår vikarie (musti) tyckte att jag o sho skulle ta en runda istan istället för att vara med på idrotten HAHA saaay what? haha vi hade idrottskläder och sånt med oss men han tyckte det va bättre vi tog en runda, och vi fick klara besked att vi inte fick stanna och fika eller äta ngnstans. HAHAHA
han tycker nog att vi har blivit tjocka haha. iaf så det blev en runda till stan och sen slutade det på Bk. haha och nu är jag hemma. funderar på att läsa lite inför provet i filosofi (DÖDA MIG) nästa fredag.
men först ska jag ta en lite powernap.
hörs kasnke sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0