no title

jag har mått bra och vatt glad ett bra tag nu, visst är mitt liv stressigare än stressigast men på ett sätt har jag funnit mig i det och gjort det bästa av situationen tills idag. idag sprack det mesta, började med att jag va så trött i morse att jag inte fick upp ögonen knappt sen va skolan rätt slö, fick träffa min sötnos snabbt iaf och då blev jag glad. ringde körskolan och bokade om mina tider eftersom jag avbokade dom innan för jag fick ångest och för att jag helt enkelt inte hinner med. fick ännu ett stort arbete som ska lämnas in skriftligt i historia. så nu har vi PA, historia arbete, geografi arbete, samhällsarbete, religionsarbete och prov i filosofi på fredag. plus att i helgen är det jobb söndag och lördag, middag hos nina och thomas och sen ska vi fira pappa som fyller år. men jag hinner knappt inte det eftersom jag jobbar till lite efter 22 på söndag.  men nästa vecka har jag lov, inte för att jag är ledig från allt eftersom jag har såå mkt att göra i skolan plus att jag ska träna teori och jag ska jobba.
iaf när jag satte foten på tomten idag så sprack allting. tårarna sprutade likt ett gnälligt spädbarn. känner att allt håller på att kväva mig. sakta men säkert. speciellt alla dessa saker som jag inte hinner med. saker som jag vill hinna med men som jag inte gör. tex att träffa josse, niccie och annika. josse skickade sms och påpekade att vi aldrig ses mer och självklart kan jag inte försvara mig för det är inte så svårt att ringa då och då men (alltid ett men) än en gång känns det som om allt är för mycet för mig. det känns som om jag måste jobba som fan nu innan thailand för sen missar jag två veckor med både jobb och skola eftersom vi ligger och glassar på stranden då. känns som jag måste prestera extra mycket nu innan. och sen kommer studenten och eftersom min närvaro är bättre än någonsin i skolan så känns det underbart. men sen finns det alltid två sidor av det hela, folk kan höra av sig till mig med fast jag alltid har röven full. för det hade gjort mig glad att folk bryr sig fast jag är upptagen. absolut inget illa menat men så är det. 
iallfall va tvungen att skriva av mig lite. hoppas verkligen att min tur vänder idag, eftersom vi ska på möte ikväll. och jag vill verkligen det här så jag hoppas att det löser sig. 
nu ska jag städa mitt rum eftersom det inte blev av igår eftersom jag deckade av utmattning. 
hörs kasnke ikväll eller i morgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0