19/2

hejhoppgummisnopp! haha
kom hem för en stund sen och jag är dööödstrött.
har varit på körskolan sen 9 i morse. men snart är det slut med det och det är skönt. haha. boka in nya tider till teori och uppkörning eftersom jag avbokade innan, känner att jag måste få det gjort trots att min tid inte räcker till. extra svårt va det i morse att komma uppeftersom jag gick o la mig runt 2 igår. träffade mina älsklingar Sho, ali, akeem och jonas. mkt mkt trevligt och jag hoppas vi håller kontakten efter studenten. bestämde iaf att efter vi har tagit studenten ska vi till Tivoli ngn dag i danmark så ska vi va där hela dagen sen på kvällen blir de PAAARTEEEEY i danmark då, med alla från skolan som vill. wiiie. det närmar sig med stormsteg. borde igentligen plugga men jag känner att jag inte kan konscentrera mig. sen ska jag iväg med tjejerna sen så det blir storstädning av mitt rum så jag slipper mamma o pappas tjat. helst av allt hade jag velat sova men de får jag göra när jag blir gammal. hahahaha. i morgon blir iaf plugg för hela slanten kasnke träffa sho annars blir det en lugn fredag för på lördag jobbar jag 10-22, tolv timmar och det ät döden. sen 13-19 på söndag. tänker hålla på det nu annars kommer dom säkert fråga om jag vill jobba till 22. men de tänker jag inte. noppnopp. näää nu blir det storstädning sen ett litet bad tror jag eftersom jag har cocacola i hela håret efter igår och nä jag duschade inte i  morse för jag pallade inte. haha
anyway vi hörs sen


Kommentarer
Postat av: Staffan Olsson

Hej Nadja



Anledningen till varför jag hittade denna blogg var att jag googlade mitt namn. Jag lovar att du ska få skriva ostört. Roliga bilder har jag hittat och så vidare, men jag har inte läst speciellt mycket. Från och med nu lovar jag att jag inte ska läsa mer av din blogg. Ha det bra Nadja och trevligt sportlov på dig.



MVH

Staffan

2009-02-19 @ 20:40:04
Postat av: nadja

hahaha det är lugnt staffan läs om du vill ^^ det gör inte mig något. =)

2009-02-20 @ 17:00:09
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0