underbar dag

heeello!
kom nyss hem, har haft en
helt otroligt rolig dag med
niccie och sen även med
josse och annika. allt började
med tandläkaren, fick min
bettskena nu inför thailand.
efter det träffade jag niccie på
mobilia så gick vi runt där lite
sen åt jag på Grafitti och efter
det blev det Hollandia, hahaha
jag dööör. sen vidare till stan
och sen snabbt in om niccies
homeopat (stavas?!)
och efter det pressbyrån.
sen en snabb vända in på
seveneleven och handlade
en brownie och som pricken
över i:et tog vi en korv på
orvars HAHHAA
sen körde vi (absolut inte lagligt)
till värnhems vaccenationscenter och tog spruta, gick skit snabbt fast det va 20 nummer framför oss. och undertiden underhöll jag dom med att snacka med min bettskena i hahaha läspar som fan och får ÖPAS (överproduktionavsaliv) gånger 1000. haha. sen tro det eller ej men det blev snabbt och gott och gyrostallrik.NÄÄÄ då vi är inte tjocka och äter hela tiden. hahaha sen vidare till jossas kompis eller något o  satt där o snackade sen körde jag o josse till rosengård och träffade ali och jonas, överlämnade en bok till ali sen nu är  jag hemma. känns verkligen att thailand är nära nu eftersom vi snackar om det nonstop, iiih vad jag längtar. som sagt har haft en helt underbar dag med mina älsklingar (mat inräknat där ja) och helt sjukligt mycket med skratt, precis som vanligt. så nu tänkte jag städa på mitt rum lite o sen slänga mig i sängen o sova tidigt ikv =) men ni får ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0