stop this world from spinning

dagen idag började inte lika bra som den brukar men trots det va jag i tid idag vilket innebar en chockad mamma och pappa när jag kom ner i lugn takt från trappan. men trots detta så sken jag upp när en efter en av mina älskling anlände tills kolan. dom två första lektionerna va dator, sen dubbel samhälle och sist men inte minst geografi. sjukt mycket prov och  redovisningar nu och de känns verkligen. usch. på lunchen blev det ingen mat fö min del utan det blev mys och kort ist. jappjapp.
hoppade på bussen till jobb vid min skola, två hållplatser senare sov jag som en stock. vaknade vid skanörs haga  och mådde sämre än vad jag gjorde innan. men jag ville endå ge det en chans. väl på jobb försökte jag övertala några att ta mina 3 sista timmar idag men eftersom alla på jobb är egoister och bara tar isf att oxå ge  så ville ingen. när jag skulle ha rast så sprack allt. började storböla i kassan och halvt svimmade/ va nära på att spy. men som tur va vicktor där, underbar som alltid och sa att jag skulle åka hem så tog han mina sista timmar för så som jag va idag va inte alls likt mig. så från och med nu tänker jag inte ställa upp för någon förutom vicktor. han är den ända som både tar och ger. så om någon frågar om jag kan ta några timmar för dom så kan dom ju fet glömma det.
anyway pappa hämtade migi vellinge sen körde vi hem o åt. nu sitter jag i sängen under mitt täcke och ska alldeles strax tvätta av mig mitt smink (det som finns kvar) sen blir de sängen.
i morgon är de skola sen ska jag nog mysa med sho. jappjapp
ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du mår alltid "dåligt" psyk har du tänkt på det ?

2009-02-27 @ 16:03:02
Postat av: nadja

hahahaa det gör jag inte alls?! vem är du ens?

2009-02-27 @ 17:45:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0