skola & stan

haha vet ni vad jag är? jag är ett kålhuvud.
skit glad va jag ju i morse att jag hade vaknat och gjort vid mig osv. nää men sen missar jag endå min buss. HAHAHA hur dum får man vara. iaf dagens första lektion var idrott missade typ mer än en halvtimme av den haha. sen hade vi mentorstid och efter det geograafi. började med ett nytt arbete där oxå. ÅNNNNGEST. jobbar iaf med Ali, Akeem och danne. så vi stack till Sydvatten AB på vår håltimme för att få lite information till arbetet och dom tog det värsta seriöst, tog in oss i ett konferansrum osv. och vi hade bara tänkt åka dit och hämta broshyrer haha. anyway sen tog vi bussen till skolan igen. hade missat 20 minuter av historian bara för att allt drog ut på tiden.
efter det slutade vi. så då begav jag o sho oss till Triangeln tjockade oss på mc donalds precis som vi alltid gjorde i 1:an. träffade upp en killkompis till sho sen fixade jag mina naglar eftersom jag hade fått ett erbjudande att göra de endast för 100:- såå självklart hoppade jag på det. =) man känner sig så fin när sina naglar är fina haha



och när jag sitter där o sitter kommer extra mamma & pappa 2 in. alltså Willie och helen, niccies föräldrar. så snackar vi lite och så sen gick dom. efter jag va klar så dumpade vi shos kompis och sen mötte vi upp Lai, pontus, björn och martin. verkligen inte igår. dom käkade på stippes så vi höll dom sällskap. sen kollade vi runt i stan lite och efter de blev de bussen hem vid 6. helt okej dag.
kändes konstigt att va med sho eftersom det va länge sen det med. men men
nu har jag ätit och fikat och är mätt och känner mig tjock hahaha. borde verkligen träna men nu är det så mycket som pågår i mitt liv att jag knappt inte hinner med. men det är kul jag klagar absolut inte. men jag känner av det på kvällarna då jag är trött redan klockan 7. haha
men men nu blir de mys med familjen. vi hörs. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0