onsdag,torsdag & Fredag

goood morgon. tänkte bara dra igen vad jag gjort dom senaste dagarna, mest för skojs skull.

onsdag va det veckans längesta skoldag och snöstorm. fy fan. fick ett till arbete i skolan. dumma staffan hahaha. (jag vet att du läser min blogg, så ta åt dig hahahaha) sen på kvällen kom niccie och josse. så snackade vi massa massa. det va bra och nyttigt faktiskt. sen när dom gick runt 9-10 så satte jag och pluggade till filosofiprovet. =D

i torsdags va det skolan sen direkt jobb till halv 11. lite ångest för jag va verkligen jätte trött. men det fick bra och när jag inte hade några kunder så satt jag o pluggade haha. sen när jag kom hem läste jag det en gång till innan jag somnade.
just det träffade även på Linnea på latin. omg så länge sen det var. men det va kul att se henne faktiskt =)

igår var det som alla vet Fredagen den 13. det va även den dagen min farfar dog på för 5 år sen. =( så igår åkte jag o syster till kyrkogården och la lite blommor, både till farfar och sen till morfar och vår gammla hund eftersom det är alla hjärtans dag idag. har inte varit där på länge så när jag kom in genom murarna sprack allt och  jag stooor bölade. saknar dom så mycket. vissa dagar är hårdare än andra.=( Still love you.
iaf skoldagen igår va rolig, började med ARL och vi lekte "4hörn". mycket intressant faktiskt. efter det blev det filosofiprov vilket känndes bra. =) sen religon, datakunskap och sen lunch och kortspel. efter det hade vi information i Zablockisalen om projektarbetena. ingen pallade lyssna så några sov och visssa gjorde annat. haha.
efter det begav vi oss till stan för sho och adam skulle handla alla hjärtans dag presenter. så jag o ali följde bara med. sen efter de käkade vi Bk (igen, inte bra asså ucsh) och sen  begav vi oss till stadsbibblan. fick fakta till vårat arbete. sen pussade jag dom hejdå och stack o mötte upp syster på jägers. handlade mat o sånt till henne sen blev det kyrkogården och efter det hem till mig. bakade tårta tilll svåger som fyller år idag och även käkade med pappa och hans arbetskamrat. sen på kvällen hämtade josse mig så blev det fika på EH med niccie josse och annika. myspys.
sen blev det bowling och skridskor hahaha. det va mys. kom hem vid 1 och då deckade jag dirr.

nu är det jobb som gäller 10-19 sen vet jag inte vad som händer än!? så de får vi se.
ha en trevlig alla hjärtans dag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0