och ännu mer snö

äntligen hemma från jobb. började med att jag va riktgit trött ju. kom till jobb och jobbade på som vanligt, fick en chock när jag skulle kolla när jag hade rast och såg att jag skulle stänga med fredrik. men det va inte felskrivit utan fallet va de att fredrik hade hoppat in och skulle jobba för florim. och ingen blev gladare än jag. från det att fredrik kom till att vi skildes åt 22.20 hade jag ett smile på läpparna. älskar att jobba med honom. iiih:D så med andra ord har denna dagen varit underbar. började med kassan med Bm, sen frukt & grönt med jessica, sen kassan med vicktor, lite på golvet med joakim och sen mejariet med Fredrik sen 19-22 kassan med en hel del sällskap från fredrik och en del kollande på melodifestivalen. sen kom  danne så stängde vi. tiden har gått relativt snabbt idag men nu när man sitter ner känner man hur trött man är. och vädret gör en verkligen inte på bäättre humör. de va lite skumt att komma ut efter vi hade stängt så låg där drivor med snö. hoppas de försvinner till i morgon så jag kan jobba.
men men längre än så här blir inte dettta inlägg för nu ska jag sätta på en film sen ska jag nanna.
hörs i morgon innan jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0