nostalgi

aaw snackade nyss med aye. riktigt skoj och fy vad jag saknar den tiden när aye gick latin, då träffades vi alltid i parken och tog en (eller flera) cigg och satt och snackade om allt mellan himmel och jord. det va tider det. han bad mig skicka några foto oxå och då när jag kollade igenom alla oxie och arrie fester fick jag sån kick. önskar att jag tog vara på den tidne mer och på alla människor som innefettade den tiden. de va verkligen arrie varje helg och om vi inte va där så va det någon lokal i oxie. hahaha. fattade inte hur vi orkade men roligt hade vi. då va det verkligen Fredde, lilli nelson och jag. alltid. och dom hängde här alltid eller så va vi någon annan stans. jag va verkligen lillasyster i gänget för dom lärde mig allt, både positiva saker och negativa hahahaha. och dom tog hand om mig som vi va syskon på riktigt. de va härliga tider det. fritan och centrum häng. HAHAHAHA. som jag saknar det. fast det kommer alltid vara ett underbart minne de, HAHAHAHa speciellt alla fester här hemma. hahaha jag dööör. och när mina föräldrar åkte iväg en vecka hit o en vecka dit. då behövde jag aldrig fråga om ni ville va här med mig. för ni campade här. och medans ni andra jobbade o gick i skolan så va fredde här med mig och sov här o höll mig sällskap bara för jag skulle slippa va själv. och dom gångerna vi sov 4 pers i mamma o pappas säng. HAHAHA  aaw så söta ni va. men men tiderna förändras men jag kommer alltid komma ihåg våra minnen och jagkommer alltid att älska er mina bästaste killkompisar (L)



Kommentarer
Postat av: Nelson

ÖÖHHH du e inte snäll som lägger upp en sån vacker bild.. Tror nog alla saknar dem tiderna gumman

2009-02-20 @ 17:29:19
Postat av: nadja

hahaha. eller hur. de va tider de. =)

2009-02-21 @ 08:23:22
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0