Najdinajdi

jaha då sitter man här och känner sig så fruktansvärt duktig, jaa för det är just det jag känner mig nu. fast att dagen skulle ängnas åt endast plugg så somnade jag i 3 timmar men det hör inte hit, klockan 9 kom pappi hem så då satte vi oss men min religions uppgift och han förklarade så nu är jag ett snille inom mitt ämne. hahahahha känns skönt att det är avklarat  och att jag har gjort klart min uppgift till filosofin i morgon jappjapp.
så i morgon är det skola 9-16 sen hem o göra klart geografin och även samhällen fast innan jag åker hem ska jag inom stan och köpa en Ipod inför Thailand. hahha. jaa då är fallet. tänkte att det är lika bra.
i morgon är de tre veckor kvar till vi åker och det ska verkligen bli skönare än något annat. men men behöver min skönhetssömn nu så vi hörs i morgon.

jaa jag vet att jag är torr och aldrig lägger in bilder därför  får ni en bild på mig, Ali och H's keps idag i matsalen. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0