massa niccie och mys

tjabba tjena halllå!
hoppas att allt är bra med er alla idag!? själv är jag varm som en öppenspis för tillfället. skulle ta en powernap vid 3 för att jag frös men vaknade upp nu. undeeeerbart. trots att nicole har ringt, ta inte illa upp älsk men jag kommer inte riktigt ihåg vad vi snackade om?!  hahaha.
anyway igår efter josse hade fått massage så körde hon o jag o hämtade upp niccie och sen annika. sen bar det av mot burlöv center. josse gick loss o handlade en del medans vi andra inte hittade så mycket. sen käkade vi där o hade mys som vanligt. sen vid 21 lämnade vi annika, sen när vi skulle lämna niccie så följde jag med henne in. va sugen på lite sovaöver mys.
och mys hade vi verkligen både modevisning och en massa snack.  dock inte hela kvällen för där kom ett avbrott, men tänker inte blanda mig i de eftersom det inte handlar om mig. anyway sen runt halv 2 somnade vi efter en del bombattacker utav olika slag. HAHAHAHA.
i morse vaknade jag lite smått flera ggr. men vid 9 gick vi upp. niccie hade en miljon saker att fixa så jag tog ut luckyboy och lagade frulle medans hon duschade o fixade till sig. sen runt tolv körde hon mig till bussen för hon skulle jobba.
(tack för allt baby, det va mys. precis som alltid. love you)
hoppade av bussen i ingelstad där mamma väntade. så lämnade vi lilsis och åkte o handlade lite.sen hade jag o mamma mys, kollade film och snackade en massa fram till 3 då jag frös som en röv och gick o la mig.
taaada nu är jag här o nu tänkte jag gå ner. hör att vi har gäster, låter som  5 män. gissar på att det är thomas o Co.
haha. iallifalli kvällen ikväll blir lugn, dvs med en massa böcker o plugg eftersom jag inte har varit så duktig på de under lovet. sen i morgon (lyckligtvis) är det jobb. känner för att jobba dock en lång dag, 10-22 men de har hänt för så det klarar jag lätt som en plätt.
ha en trevlig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0