livet leker.

mitt liv är underbart för tillfället. har nog aldrig varit så här lycklig och trivts så här bra med mitt liv. det är så mycket som händer med skola, jobb, körkort och en del annat som jag inte kan berätta foch fast att jag har så mycket att göra så gillar jag det. det är så underbart att vakna på morgonen och gå till skolan sen jobb på helgerna. de är sjukt vad jag kommer sakna allt med skolan (klasskompisar, kortspel och allt annat) efter studenten och något som är ännu sjukare är att ingen tror mig när jag säger de till folk. hahahaha. nadja gillar skolan? saay what det har aldrig hänt därför blir alla som frågetecken när jag säger det. är omringad av underbara människor 24/7 och det bidrar till att jag mår så bra. och genom allt detta har jag utvecklats som fan som person, kan kontrollera mina känslor och sitter inte o bölar över något som har hänt eller att folk är taskiga mot mig, fuck dom jag klarar mig utan sånna människor och äntligen har jag förstått det. och jag trivs så bra med mig själv, kan va ensam o sånt utan att ha massa folk omkring mig.  det är underbart.
aaah gud vad jag älskar livet.
jaja men det va bara det jag ville säga haha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0