jobb och mys

heeeelllo!
hur mås det denna lördagskväll?
jag själv mår bara bra, blev ju som sagt jobb idag. jobbade med sanne, jane, vicktor och johan.
dagen har gått rätt långsamt trots att det har vara sjukt mkt att göra idag.
hahaha har suttit och skrattat hela tiden typ för A skickade sms till mig efter han varit och handlat av mig. haha.
anyway sanne körde mig till vellinge när vi slutat sen kom mamma o nina o hämtade mig där, dom hade köpt pizza till oss alla. hahaha. sen blev de pizza mys, jag, mamma, pappa, amanda, nina, thomas, vicotora och andy. och efter det blev de melodifestivalen tills victoria somnade i mitt knä så jag fick bära in henne i sängen hahaha. Piloterna var bäst tyckte jag hahaha. fast att deras låt lät som velvet och hennes "take my body close"
men men nu ska jag va social igen ^^^
ha en trevlig kväll och niccie ta de lugnt med toreleffe ifall ni ses på areenan ^^ hahhaa
i morgon blir det jobb 14-22 alltså stängning med vicktor. haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0