9/2

allting fick en vändning när jag, mamma och pappa satt i bilen på väg till det hära mötet. allt gick strålande och som det ser ut nu så blir det som jag vill. får dock inte ett fast beslut förrän någongång i mars därför vill jag heller inte berätta om det nu. va hemma igen lite innan nio så då blev det mest bara massa prat med mamma och pappa om allt. i love you. sen va klockan 22 helt plötsligt så då va det dags för prison break och nu sitter jag här.
ska sova nu. behöver det.börjar halv 10 i morgon så jag har lite sovmorgon vilket är skönt.
men tänkte endå gå upp nåttsånär i tid s jag kan plugga lite. all tid jag får till pluggandet är viktig nu.
men men sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0