8/2

heelllojsan. nu ärjag mätt och hemma från jobb och i klädd i en stor T-shirt. över mys.
dagen idag på jobb har varit hektisk men rolig. roligaste har varit insidenten med bajskorven. HAHA vi har stopp på taoletterna på jobb, eller personaltoaletterna. så idag när florim skulle gå så låg där en bajskorv  på golvet. en lång rackare. HAHAHA sen satt jag o vicktor och försökte lura ut vem denna lilla buses ägare va. hahaha. jag älskar mitt jobb. och mina kolleger. fast vissa är så jobbiga vissa dagar så man bara vill ge dom två snabba så älskar jag alla endå hahaha! känns bra nu oxå när jag snackat med jonas (den högsta chefen) och jocke. wiie. anyway har inte alls suttit i kassan idag nästan. mest sprungit runder och packat upp saker. och det gillar jag att göra för jag är en liten yr höna ibland. hahaha. nä nu är detstädning på rummet som gäller sen en mysfilm, telefonsamtal och sen ska jag nanna.
i morgon är det skola sen lite efter 7 ska jag, mamma och pappa iväg. HOOOOOPPPPPAS på att allt blir som jag vill haha! ser fram emot detta möte. men men ska gå nu.


 
bild 1: jag o sho på bussen hahaha.
bild 2: nadja, julie, sho och jane.

hittade dessa på facebook från i fredags =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0