4/1

heeelllo!
dagen idag har varit rätt skön. började med skola 9.10 hade religon och fick hålla på med vårt arbete. 9.59 tog jag bussen till vellinge och tandläkaren, sega som dom va kom jag in en kvart senare. domfixade vad dom skulle och jag tog sååna avbilder av mina tänder till min nya bettskena. haha sen va de bussen till skolan igen.
tvingade marit att äta med mig sen gick jag upp och hade historia, det vill säga 15 minuter. haha sen hade vi rast så dåblev de kortspel. jag va grym (H) wiiihoo. och efter de va det filosofi. japp det va min skoldag. sen hängde jag med Ali till stan och checkade läget lite eftersom han skulle till körskolan kvart i 4. sen bussen hem.
idag gick jag till skolan som en Emo/punkare. många blev chockade. haha och jag gillar att se allas miner.

dagens outfit va iaf:
slitna jeans
svart tröja med vitt och rött tryck
converse.
och en vit och svart sjal.

I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0