28/2

goodmorgon idag är det lördag och jobb mellan 13-19, rätt skönt faktiskt. vaknade 9 och kunde absolut inte somna om och det är lite ångest faktiskt.
igår va det skola hade ARL och religion sen slutade vi och då va klockan inte mer än 10. så vi spelade kort till 11 sen käkade vi. sen begav sig jag, ali och akeem till skånetrafiken o fixade våra busskort. sen tog vi bussen till mobilia och fixade min ipod. sen bussen till södervärn o mötte upp sho. och då stack akeem hem sen åkte vi till DT och satt där några timmar. myspys. sen hämtade mamma mig och då körde vi till mobilia igen o handlade. jag handlade ett sånt silicon skydd till min ipod och efter en stund körde vi hem och åt. sen hjälpte syster mig med att fixa lite med min dator och en på kvällen satt pappa o jag o lärde oss itune och lite sånt.
skulle igentligen in och träffa sho igen på kvällen eller åka o träffa josse men jag orkade inte. så de blev en mysig hemmakväll med bästaste familjen. =)
och idag är det som sagt jobb hade hoppats på lite plugg efter det för jag har såååå mkt nästa vecka. så vi får se.
ha en trevlig lördag


Grattis lilli på födelsedagen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0