24/2

blir man inte glad och lycklig av detta vädret?
helt underbart och hela denna dagen har gått snabbt. nu är jag hemma, har igentligen idrott men  vi skulle på studiebesök och vi missuppfattade tiden och lite så vi tyckte inte att det va lönt att gå dit. så jag, ali och akeem satt o spela kort ett tag sen förflyttade vi oss till bibblan och gjorde arbete. har bara haft dubbel filosofi idag vilket verkligen var skönt. hade inte så god mat i skolan heller så hela lunchen blev kortspel och massa snack.
just de Grattis till H iaf som fyller år idag =) tänkte sjunga en truddelutt i matsalens högtalare men jag avstod när jag insåg att hela matsalen var full hahaha.
men men idag blir det plugg plugg och åter plugg ska fixa middagen oxå för både mamma o pappa ska iväg idag. jappjapp det va de de.
ha en trevlig dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0