update

det har hänt waaay to much stuff sen jag skrev sist. inget jag orkar skriva här, men jag känner mig glad och lycklig. magen är bättre, men inte bra så jag är sjukskriven till den 27. har "flyttat" hem igen till lägenheten och redan har jag fått besök av mina bästaste linda och evelina. har förövrigt tillbringat hela  dagen med evelina, riktigt mysigt sen har vi införskaffat en gran oxå. en stor en. julkännslan är på maxnivån nu. detta gillas.
linda kom också hit för en stund sen och vi hyrde film. självklart hackade filmen så nu är dom och byter den. sen blir det film och mys.
känns som livet går i rätt riktning nu och det är skönt. bara magen kunde bli helt bra igen. men snart så..

vill iaf tacka mamma och pappa för dessa dagar. helt otroligt underbara är ni. älskar er mer än ni någonsin komer att kunna förstå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0