update update update!

hallå gubbar!
nu är nadja på G igen, sjukt trött för tillfället men sjukskrivningen har tagit slut och nu slipper jag leva som en slöis! dom senaste dagarna har varit galna.
i Fredagss va det ju utgång. shoobaloo. linda och jag vaknade sen åkte vi till henne där vi käkade och gjorde vid oss. sen bar det av mot Hanna H för förfest. efter två glas vin började magen klydda så det blev alkoholfritt resten av kvällen (Y) vi drog till white på slagt. ingenting att rekomendera men jag träffade iaf Matti och jocke och det gjorde mig glad =) bestämde oss för att dra till stjärna på efter fest så vi hoppade in i taxi och åkte dit. Galen kväll med strippning, sprit, skratt, spel och en alldeles för sen kväll. slutade med att linda och evelina drog hem till evelina och jag stannade med Grabbarna. sov i en fotölj och hade bra ont i nacken dagen efter (Y)

Lördagens morgon fick sin start då stjärna väckte oss klockan halv 10. inte mkt sömn den natten inte. jag chillade kvar med grabbarna till linda kom och hämtade mig så åkte jag med henne till vellinge för att hämta bilen. passade på att handla till the boys oxå sen tog färden mot evelina och sen till grabbarna igen där jag lämnade det jag köpt. sen åkte vi till stan hallllååå folk! mådde som om man hade druckit i 4 månader i streck. alltså inte allt för bra, trots att jag inte hade druckit alls. Illa. därefter åkte vi hem till evelina och badade sen gjorde vi vid oss för mias 20 års fest. förfesten va hemma hos minis föräldrar men jag va chafför (Y) . jag, öberg, fille, mini och micke badade jacuzzi. sen blev det ölspel och folk blev fulla. sen bar det av mot mia där huset va fullt. vid två pallade jag inte trycket mer så jag körde först mini hem, sen brodde och därefter öberg och när jag kände hur sängen kallade där hemma så ringer mina fulla suggor evelina och linda så då va det bara att köra och hämta dom. dock tog vi ett stopp in om Mc Donalds. och vipps som det va kom Jenny och Olle oxå fulla som svin. efter mycket skratt (och jag va sur som fan för jag va trött) så körde vi hem, lämnade av dom hos evelina och jag fortsatte hem till mamma o pappa där jag somnade snabbt som fan.

på söndagsmorgonen sov jag skönt och vaknade inte förrän 1. Inte okej. hade en mys dag med mamma o pappa sen tog vi en sväng till mormor och därefter körde jag hem och duschade. vid 8 befann jag mig hos Stjärna igen där Evelina, linda, överg, fille, store stjärna, lille stjärna och bååth befann sig. Där blev Pizza för dom flesta sen spelade vi TP hello svåra frågor. evelina lämnade mig själv men tyckte att jag klarade mig rätt bra endå. fille stack sen runt 12 och vid 1 stack evelina och linda och åter igen stannade jag kvar hos grabbarna. lille stjärna stack vid tre och vi andra 4 satt och kollade youtubeklipp och annat skit till klockan va 5 och då gick store stjärna och la sig. själv va jag pigg som en lärka. vilket dom andra fick stå ut med. mohaha. blev lite TP frågor innan jag (klockan 06.05) tvingade Överg och Bååth att kolla film med mig, blev ingen mindre än "big mammas house två" Klockan 8 i morse slutade den och då lät jag dom sova. haha skönt tyckte nog dom men jag lyckades ju inte förrän klockan va närmre 9.

sen runt 12 kom stjärna 1 och 2 med frulle och raketer. jobbiga jävlar. sen har jag bara hängt med ÖBerg, stjärnorna, fille och bååth idag. en helt onödig dag eftersom vi inte har gjort ngt nyttigt förutom att städa stjärnas hus när han va på jobb. klockan 18 bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och åka hem och duscha passadeäven på att spela Chris Browns nya album för hela trelleborg.. sen åkte jag till maxi för att handla sen vidare till vellinge för att hämta upp evelina och därefter hem till mor och far för att hämta spel. kan ni gissa var vi åkte sen? joo till stjärna igen. där Ala, lillestjärna, öberg, bååth, rasmus och fille befann sig. ett två tre så va det dags för käk, blev spagetti och köttfärssås. mumisgt. sen kom linkan och mini och efter jobb kom Stjärna hem igen. sen blev det familje geni för hela slanten och efter en stund åkte folk hem. jag kom nyss hem efter att jag och grabbarna kollat youtube klipp och snackat skit. dock va det inget skoj att skrapa rutorna innan man skulle köra. usch fy.

i morgon ska jag till jobb klockan 10. för att se hur allt går till därefter har jag bokat tvätttid klockan 2. sen på kvällen har jag absolut inget inbokat. så vi får väl se vad som händer. Helt otroligt sjuka dagar som har passerat. helt underbart. sånna dagar behövs som fan nu innan man ska börja jobba på allvar.
det sjuka av allt är att i övermorgon är det nyår och år 2010. helt sick. jag och öber stod och snackade i natt om att det va verkligen 10 år sen det va mellenium och alla va helt hypade inför detta stora event. vad har dom tio åren försvunnit? vad har man hunnit med på dessa lixom? helt sjukt iaf.



nä nu ska jag sova. känns som om jag behöver det. men vi hörs väl nästa gång jag har ngt på hjärtat. tror det blir någon gång nästa år. ha det bra och ett gott  nytt år grabb´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0