tråkigt inlägg

jag gillar inte att blogga mer. men idag känner jag att jag måste. dagarna som har flutit förbi har bestått av jobb jobb och åter jobb. idag började jag 07.45. hade frulle och lunch med florim så det va skoj annars har dagen bara varit skit. har även hunnit med att gråta en skvätt. sen kändes det bättre för jag fick höra lite fina saker. iaf när klockan slog 14 åkte jag hem. pratade med mamma sen sov jag en stund. mina ögon är uttorkade. lite smått jobbigt faktiskt. men nu ska jag byta om sen ska jag till linda. vi ska äta tsm, kolla idol och sen när evelina slutat ska vi kolla flickan som lekte med elden (igen:P) just vad jag behöver en dag som denna. fastnågot som jag behöver ännu mer är att träffa mamma och pappa för jag saknar dom. men en annan dag får jag göra det. helgen består av jobb, fest, jobb och antagligen lite sömn. blä

ps. jag börjar nog få ögoninflammation. inget att hänga i granen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0