tjugoandraitolfte

god kväll alla glada.
just nu är jag glad och mätt. kan knappt inte röra mig. jag och fru lagade en dö god gryta med ris. mumsigt. så nu är man mätt. frugan kom till mig igår och då stack vi o solaade och hyrde film sen hade vi myspys kväll. det gillas. i morse ringde evelina o väckte oss klockan 11. så vi handlade bullar och den åkte vi till tessan och käkade. sen blev det chill där innan vi åkte en runda i trelleborg sen lämnade vi av evelina. fru och jag fortsatte hem till mig och tog det lugnt. gick till konsum och handlade lite saker till grytan och nyss har vi käkat. mums. ikväll blir det tv och mys sen i morgon ska vi handla eftersom allt är slut här hemma och lönen kommer i morgon. det gillas.
nu ska jag gå. snackade med vero innan och i morgon blir det fika hos henne innan handlandet. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0