the first cut is the deepest

sen jag skrev förra gången har jag bara jobbat och igår hade jag lite kvalitétid med mamms och sis. efter jobb åkte jag och mötte upp dom på svågertorp där det blev käk sen bar det av mot ikea och rusta. fick inhanlat lite nya julsaker, badrumsmattor och skålar. nödvändiga saker med andra ord.
därefter körde jag in om BK och handlade mat till resterande familjemedlemar och svåger sen körde jag hem till papps. mycket mys och sen tog lussebulle-baket igång. mums. tror inte det finns någon som älskar lussebbullar mer än mig. har redan bakat det 3 ggr dom två senaste månaderna. mumsigt.
sen kollade jag DH innan jag körde hem. gick och la mig vid 12 sen sov jag dåligt i natt. vaknade flera ggr usch fy. vid 7 kom evelina så vi sov vidare. sen vid 10 ringde vi oc väckte hanna och linda. mohahha.
sen somnade jag om efter vi ätit frukost. nu är evelina hos tessan antagligen linda och hanna oxå. jag sitter och väntar på vaktis som ska fixa mitt avlopp eftersom det svämmar över när man badar. sen ska jag nog tvätta lite idag. måste tvätta mina jobbekläder. sen får vise vad dagen har att erbjuda.
snart är det helg igen och ihelgen ska jag vara ledig men så blir inte fallet. jobbar på söndag. tvi. men det stoppar inte oss. fredag är det krök med grabbarna sen utgång kasnke? sen lördag ryktas det om mogendans på törringe. sen när börja vi hänga där varje helg? men men det är trevligt.
nu ska jag gå haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0