tack

jag såg nyss filmen "i hennes skor". har sett den förr och jag älskar den. den påminner den mig om mig och min syster. inte alla delar i filmen men vissa. för hur många vänner jag än har så kommer min syster endå va den som står mig närmst. fast vi är som natt och dag så är hon det bästa i mitt liv, jag är negerbullen och du är damsugaren så har det alltid varit och det är så fortfarande. 
Alltid och då menar jag alltid så finns hon för mig. vad det än gäller så ställer hon alltid upp. och jag vet att jag suger på att visa min tacksamhet till henne och när vi ses så är vi bästa vänner eller ovänner. vi hade aldrig kunnat bo ihop eller tillbringa allt för länge tid tsm för det klarar vi inte. men endå så vet jag att hon är den som hade tagit flyget till kina om jag va där och något hade hänt mig och om hon inte hade kunnat det så hade hon betalt en flygbiljett hem till mig. för jag vet att hon gör och hade gjort allt för mig. inga vänner i världen kan mätas med henne för ingen har någonsin ställt upp så mycket för mig som hon gör. och jag är tacksam och förtillfället väldigt blöt om mina kinder haha. men sån är jag. som sagt visar jag inte hur mycket jag älskar dig så ofta men jag hoppas du vet att om det är ngt så finns jag alltid för dig, precis som du finns för mig. fast vi är olika och din smak suger när det gäller musik, inredning och allt annat så skulle jag aldrig någonsin byta dig mot någon i denna värld.
älskar dig sis!

Jag bär ditt hjärta med mig
Jag bär det i mitt hjärta
Jag är aldrig utan det
Överallt jag går, går du, min kära
Och det enda som jag har gjort själv
är det du gör, min älskling
Jag är inte rädd för tillit
Du är min tillit, min älskling
Jag vill inte ha någon värld, vacker
För du är min värld, min sanna
Här är den djupaste hemligheten
ingen känner till
Här är rötternas rot
Knopparnas knopp
Himlens himmel
Det som vi kallar livet
Som växer sig högre än någon kan hoppas
Något vårt sinne kan gömma
Det är ett under som håller stjärnornas isär
Jag bär ditt hjärta
Jag bär det i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snyft...fan nu är mina kinder våta...älskar dig!

2009-12-13 @ 11:27:30
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0