plötsligt händer det....

nej jag har inte vunnit på triss.. det ända jag gjort är att slösat massa pengar. haha

hej hopp i lingonskogen!
törringe va döö ball, va riktigt mycket folk där och många stalkers. men ball hade vi. när klockan slog 2 stängde stället och vi va dom som gick sist därifrån. vi lämnade evelina och vi andra åkte hem till mig. sen åkte beccy hem oxå.
nästa dag sov jag linda och björn för jävla länge. hela dagen bara sprang i väg. och ingen bil hade man heller =( så jag och linkan vandrade till entre och handlade tacos tillbehör sen blev det käk med grabbarna.
därefter tog vi bussen till Vellinge. jag hämtade bilen och linda gick hem. sen körde jag Björn hem och därefter mellan landade jag hos mamma o pappa innan jag åkte hem och nannade. helt utslagen.

i måndags kom evelina tidigt som fan på morgonen sen när klockan blev två körde jag o jobbade. evelina va med mig på jobb en stund. sen jobbade till 7 därefter satt jag och snackade skit med florim till klockan blev 10 i 8 därefter körde jag till toppen och hämtade linkan sen vidare till vellinge och hämtade evelina sen åkte vi hem till mig och hade mys. kärringarna kacklade värre än en hönsgård men efter ben och jerry och en film somnade dom jävlarna oxå.

05.00 ringde klockan i tisdags. upp och in i duschen sen fixade vi oss och därefter bar resan av mot vellinge för att hämta Emelie och Hanna. Ullared va det ända som fanns i våra huvud. blev allsång och snack i bilen och korv och bröd till frulle. väl framme va klockan halv 9. så då tog vi våra vagnar och hade race med alla andra tantor. tröttnade rätt fort så runt halv 12 va vi ute igen och då blev det lunch sen trippade vi runt i alla outlets runt om kring sen tog vi bilen och åkte till Halmstads storshopp. sen tog vi färden hem igen mot skåneland.
dumpade hanna och emelie ivellinge sen körde jag och grabbarna till evelina sa hej till hennes päron sen vidare hem till papps och pussade på henne och därefter tog vi färden till maxi, mötte upp beccy för handling sen hem till mig och lagade bacon inlindade kycklingfiléer och kroketter. (stavning?!?!) mycket mummsigt. sen blev det DH och annat mys. sen körde beccy och linda och jag o evelina mös vidare sen nannade i gott.  dööö härlig dag med grabbarna.

i morse vaknade vi 11 kasnke, låg och degade och kolla OTH. mkt bra. sen åkte evelina till jobb och jag började plocka undan och städa. tvättade oxå 4 stora påsar med tvätt. samtidigt lyssnade jag på gammla skivor från fester och Good Charlotte så klart. UNDERBART. när klockan va 6 befann jag mig hos linda för julgranspyntning med hennes mamma och henne. sen blev det käk och därefter togs färden mot stan och lindas moster sen hem till vellinge och willies igen. sen blev det mys i soffan med hennes familj och arga snickaren och Greys. mkt underbar dag.
för en stund sen hämtade ja evelina och nu är vi hemma. här luktar rent och gott. nu är det snart sängen sen i morgon kommer vaktis 09.45 sen pappa vid 12.00 på lunch sen är det jobb 14-22.
och sen ett två tre är det helg igen. helgen består som vanligt av festande och jobb (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0