=)

asså hur sjukt är det inte att det andra jobbet jag sökte har nappat nu oxå?! ¨så nu har jag två jobb. helt sjukt. och det sjuka är att jag får ut lika mycket på det ena jobbet som jag gjorde på ica men här jobbar jag bara onsdagar, fredagar och varannan helg. och nu på detta andra jobbet så har jag sagt att jag inte vill ha så mycket tider eftersom jag jobbar redan så pass mycket men icke. har redan fått måndag, tisdag och torsdag nästa vecka. och här tjänar jag min andra lön + 20 kr. fattar ni. hahaha har jag tur eller har jag tur? och det bästa är att evelina också ska börja på detta jobbet efter januari! är jätte glad så nu ska det tjänas pengar så jag kan uppfylla mina drömmar. inte illa att få två lönekuverter i månaden inte. i like it! 
nu ska jag fira detta med att gå ner i tvättstugan och hänga tvätt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0