my love















jag ber er, kolla babba på denna bilden HAHAHHA














jag kommer nog alltid att gråta när jag ser dessa bilder. och jag kan fortsätta att lägga in bilder i evigheter. för på den tiden hade jag alltid kameran med mig. alltid alltid, och fast ni hatade det så är jag glad att jag inte lyssna på er. haha. den tiden jag umgick med er va absolut den bästa tiden i mitt liv. det va jag och mina grabbar. alltid varje dag. vem behövde tjejkompisar när man hade er? jag skanar alla arriefester, alla hänga-på-centrum-och-fritan Kvällar, alla dagar hos mig när mina föräldrar inte va hemma, alla plump och poker kvällar, alla övernattningar, alla gånger jag blev "pannad" och fick näseblod som hette duga. trodde jag skulle "hänga" med er för alltid. men nej. fattar inte hur vi kunde sluta att umgås. och nu bölar jag som fan igen haha. om jag hade kunnat få välja en dag, ett tillfälle att gå tillbaka till så hade det varit nyår i arrie 06.
det va alltid jag, fredde, lilli och nelson. alltid. sen kom det och gick det människor ut och in ur våra liv. men det va alltid vi. om någon va dum mot mig eller sa ngt taskigt så va ni där på 3 sekunder och skyddade mig. jag va er lilla syster och ni va mina bästa. fy fan vad jag saknar er! 
snälla gud, ge mig detta tillbaka. bara en dag men mina pågar hade räckt. snälla (a)


Kommentarer
Postat av: Nelson

Fan Nadja du e bäst ok, saknar den tiden som fan och när man kommer in och ser alla bilder längtar man bara tillbaka till dessa tider. Förstår att inte Jeanette och Bosse saknar de så mycket, nu när tunnan väl fungerar igen och man kan gå på varandan. Så mycket skratt och så mycket kärlek denna krattvägen givit oss.

2009-12-10 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0