The way you make me feel inside

förtillfället förknippar jag lycka med när du och jag satt i bilen och "run away med Darin" spelades på radion, och båda två sjöng oss hesa och skrattade. du vet att jag älskar den låten och jag älskar sättet du tittar på mig när jag blir glad som ett barn när jag hör den låten. det är kärlek.

och sorg förknippar jag med nätterna nuförtiden, iaf dom jag tillbringar ensam. när jag har någon annan brevid mig så känns det bättre. men ensamheten är det värsta nu eftersom mina tankar bara springer iväg... men det är en period man måste gå igenom och jag har inte riktigt börjat på den perioden än. allt känns som en bergochdalbana förtillfället ena sekunden är man glad och småskrattar och andra sekunden gråter jag som aldrig förr. men vet absolut inte vad jag skulle gjort utan mina nära  och kära. är så obeskrivligt tacksam för att jag har er alla. och mina favorit kunder som ser att jag inte mår bra och dom tröstar och beklagar och går med huvudet hängandes därifrån. för att jag inte mår bra. inte för att jag gillar att göra andra människor leedsna osv pga mig men dom bryr sig oom mig, och det betyder. underbara människor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0