myspys

dagen hade trots allt ett bra slut. åkte till mamma o pappa vid 5 tiden. och som jag sagt innan har jag världens bästa föräldrar. pappa har fixat min bil så tänkte att jag skulle åka och besiktiga den i morgon. =) tack för allt pappa. i love you.
därefter stannade jag till hos rebecca och hälsade på innan jag stack och hämtade fru.
sen åkte vi till statoil och hyrde tre filmer sen mellan landa vi på jobb och handlade massa onyttigheter.
därefter blev de mys och film med mina älskingar. dock stack en av dom innan och min andra älskling har deckat i soffan. så tänkte väcka henne nu och tvinga in henne i sängen.
i morgon blir de besiktning och därefter lite ärende.
sen får vi se. kvällen har iaf varit skit mysig och de va precis vad jag behövde. nu ska vi nanna. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0