Lottie <3

jag va inne på lunarstorm för att se om det fortfarande gick och logga in där och det gjorde det. och det fick mig att gråta eftersom jag hade fått ett gästboksinlägg från lottie för några månader sen där det stod "Heej!! hur e de gumman, saknar dig MASSOR! puss ". jag saknar dig med, fast jag inte träffat dig på sjukt länge så får jag ångest och ont i magen när jag tänker på att jag inte kommer få träffa dig heller. inte på länge och inte i detta liv. det gör ont, riktigt ont. vill bara spola tillbaka till tiden då vi va med varandra 24/ 7. varje sommarlov och alla andra lov kom du och carro ner till mig och bigsis. vi va oslagbara. och vi blev ritkga proffs på att spela hjärter. och när vi spelade brännboll ute på ängen. tror inte att någon förstod hur skoj vi två syskonpar hade det.
men med tiden tog det slut och vi hördes inte av så ofta mer. men det konstiga är att jag snackade med dig i helgen. för 7 dagar sen. 7  ynka dagar sen. och nu är du borta. you're gone. fast du kommer alltid finnas i mitt hjärta. alltid (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0