jobb

dagen idag har varit en smula bättre. rätt skönt att jobba för då tänker man inte så mycket. och mina kära arbetskamrater har fått mig att skratta osv. så det känns skönt. dem 10 timmarna bara sprang i väg. nu är jag hemma och det är skönt. såg att tvättstugan va ledig så jag har kastat in mina jobbekläder mm. eftersom david har kletat in mig med kräfter och jag luktade som en piiiiip.
kvällen ikväll blir lugn. dem ändrade mitt schema så jag börjar två timmar tidigare i morgon, dvs 8 isf 10. så i morgon blir det jobb 8-17. på söndag har dem oxå ändrat mitt schema så då är det arbete från 10- 19. skulle igentligen jobba 13-19 men det är dubbel lön så det är skönt.
annars flyter dagarna på.
hade sjuka drömmar inatt att vissa av mina föredetta?! kompisar ringde och frågade hur det va med mig efter allt som hänt. kändes skönt. men dock va det bara en dröm. hade såå svårt för att somna igår och natten blev hemsk. har inte alls fått all sömn jag behöver för alla tankar tar övertag.
jag förstår inte riktigt. varför vill man? hur kan man ta en annan människas liv? jag förstår inte det. sen låg jag och grät och tänkte på allt min fina ängel missar. tänk att ens liv tar slut vid 19 års ålder. man har inte ens börjat leva då. så fruktansvärt hemskt. vet inte vad jag ska säga mer nu. ska iaf hoppa in i duschen sen får vi se hur kvällen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0