ingen bra rubrik

i morse tog jag en välbehövt sovmorgon. riktigt skönt om jag får säga det själv.
sen bar det av mot jobb. attans vad mycket det fanns att göra idag. så i morgon har jag en hel del att stå i innan jag har kassa tid mellan 19-22. som sagt har dagen varit lite sådär halv hysterisk med massa folk ena sekunden sen inga alls nästa sekund. dock har jag jobbat med vero och bättre än så blir det inte. my love. (L)
åkte hem runt halv 8 med bilen full av matvaror som tillhörde min granne, tycket synd om henne att hon skulle cykla med det. så när vi båda hade kommit hem tog vi tag i min hylla igen. och ack så fint det blev. nu sitter den där. sen har jag dragit över lägenheten med damsugaren eftersom den suger bättre än en prostiturerad tjej. HÖHÖHÖ. så nu är här fint fint. =) kvällen lutar åt en myskväll med film och så.
sen i morgon blir det återigen sovmorgon därefter jobb 15-22.
ha en trevlig kväll. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0