i'am alive

mammi ringde nyss och skällde på mig för jag inte uppdaterat min blogg. hahaha.
så jag tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska hoppa in i duschen sen jobbar jag mellan 10-19.
dem två senaste dagarna har varit helt underbara. riktigt skönt att ha varit ledig om jag får säga det själv. i tisdags efter vero slutat jobba åkte vi hem till hennes föräldrar och hämtade barnen. sen körde exakt alla hem till fatmir där det blev film och snack. jag, vero och tina passade på att tvätta oxå vilket va behövligt.
och så klart nannade jag inte hemma den natten.
i går vaknade jag tidigt körde tina. sen hem och sov igen. sen väckte vero mig och då körde vi grabbarna till förskola / dagis. sen hem o nanna vidare sen kom tina tillbaka. och därefter gjorde vi verkligen allt och ingenting. på kvällen blev det malmöfestivalen, karuseller, mat och massa mys. sen fortsatte mysandet. =)
och nu är jag hemma. ska hoppa in i duschen nu och efter jobb ska jag hem till vero igen.
sjukt nog har jag inte sovit hemma eller ensam på mer än en vecka nu. hahaha
för övrigt har jag nog hittat världens underbaraste familj (efter min då) och det är familjen sermeti. sjukt underbara. wiie.
nä nu måste jag dra. ha det hörs väl om några dagar igen eller ngt. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0