fredags mys med lilsis

god kväll. dagen idag har varit slitsam. sjukt trött har jag varit men största delen har jag tillbringat med jessica i frukten så det har varit chill. runt 12 va jag så trött att jag hade kunnat somna stående.
iaf efter jobb åkte jag o hämtade upp evelina i vellinge och körde henne hem. sen körde jag hem till lilsis. hon va redan i full gång med maten, som va tacos. jag började hugga in på grönsakerna. sen blev de mys framför tven med tacos och tv. efter jag käkat min första tacos så lutade jag mig tillbaka och somnade (Y) peeeerfekt. hahaha. sen vaknade jag en kvart senare och skrattade åt mig själv. vem somnar mitt i middagen? iaf efter det högg jag in på min andra tacos och nu är jag mätt som en ko. känns dock skönt att vara hemma, för här hemma kommer alltid att va hemma.
iaf nu fortsätter myset med sing a long och godis.
hörs sen eller i morgon efter jobb. jobbar som sagt 10-19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0