Float like a butterfly sting like a bee

det blev ingen fest igår. för så fort jag satte mig ner kände jag hur tröttheten överföll mig. så jag deckade. och nu 12 timmar senare vaknade jag. underbart. känner mig rätt så utvilad och på bra humör faktiskt. direkt när jag satte på radion kom min favvis låt och det brukar vara ett tecken på att det kommer bli en bra dag. ska käka lite nu sen blir det duschen och iväg till jobb. jobbar dock bara mellan 13-19 sen blir det nog hem till mamma o pappa och lämna bilen, kasnke träffa evelina en stund sen hem och sova för jag börjar kvart i 8 på måndag. och jag längtar till måndag wiiie.
nä nu har jag inte tid att sitta här och snicksnacka. hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0