.

Vero ringde nyss. är så glad för din skull mitt hjärta, för allt. så skönt att höra dig så glad och att allt har gått så bra. känns bra att barnen frågar efter mig nu när jag inte är där också aaw. söta älsklingar.
jahapp dagen har varit lugn. lagade lite mat och åt så jag inte kunde röra mig. känner mig lite halv idag. förmycket tankar och förmycket längtan. men snart slipper jag längta och sakna. och det känns bra. man har jobbiga perioder och jag kan iförsig inte kalla detta en jobbig period för det är det inte. men än en gång är det mycket som händer i mitt liv, bra mycket mer än vad jag skriver här. men som vanligt kommer jag klara det, det vet jag.
nu ska jag diska undan innan so you think you can dance börjar.



tänk så snygg man vatt. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0