.

jag har verkligen lärt mig att man ska ta vara på det man har. för det kan verkligen förändras på en sekund. tack alla vänner, arbetskolleger, familj och grannar med mera som finns där. jag uppskattar er alla och det betyder mer än ni anar.
har suttit i två timmar nu där ute och druckit te och snackat med min granne. gråtit en skvätt och skrattat och bara har haft det mysigt. va glad att fru va med mig när jag fick reda på det eftersom jag inte kunde stå på mina ben utan bara föll ihop och stor grät. jobbigt bara att jag måste jobba i morgon för det tar verkligen emot. hade bara velat åka upp till sjöbo och kramat om er alla, och verkligen visat att jag finns för er. önskar att jag hade tagit vara på tiden mer nu, lixom jag gjorde förr, men det är för sent nu. =( hoppas verkligen du har det bättre nu och jag hoppas att dem får tag på den jävla idioten som tog ditt liv ifrån dig.
känner mig uttorkad nu, har inga tårar kvar att gråta så tänkte gå och lägga mig nu. hoppas morgon dagen inte är allt för jobbig och att den går snabbt och att jag kan hålla mina känslor i styr iaf på jobb. god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0