.

känner mig helt totalt slö idag. vet varken in eller ut. har iaf plockat undan alla kläder i hela lägenheten och städat i min klädkammare. så lite nytta har jag allt gjort idag. efter det har jag läst bloggar, kollat bilder på facebook och gråtit en skvätt. hinner aldrig läsa ngns blogg och hinner aldrig kolla andras foto för jag har alltid saker för mig. men idag har jag hunnit. har även hunnit kolla igenom alla bilder på min dator och det va där tårarna kom in i bilden. tänk så mycket man kan sakna "förr". jag kommer alltid kolla tillbaka på mitt liv med ett leende. fast det har varit mkt skit så har det goda övervägt. alla underbara vänner, alla chillkvällar, festkvällar, bulgarien, thailand, danmarks utflykter, alla sleepovers, alla badkvällar. men mest av allt alla äckliga-myskvällar-med- galetmycketonyttigheter och kortspel, alla hårfärger man haft och alla missfärgningar. allt sånt kolla man tillbaka på. haha. verkligen många minnen för livet. helt galet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0