.



usch, när jag ser denna bilden känns det som om det va så länge sen.
allt va annerlunda då. jag träffade mina favorit pojkar (Fredde, Lilli, nelson) exakt
varje dag och jag hade en bästis som jag va med 24 / 7. hade andra tjejkompisar som
jag oxå träffade mer än vad jag gör nu. jag va blond och livet lekte.
jag va snygg. hahaha.
men nu har tiderna förändrats och vi med dom.
nu tillhör man kategorin vuxen med jobb och lägenhet. 
saker och ting kan förändras snabbt på 2½ år.
men för det mesta kollar jag tillbaka på denna tiden med ett leende på läpparna.
för då va jag lycklig på ett annat sätt. nu är jag lycklig för att jag bara är det. haha.
och nu kallar en del av vuxenlivet på mig, dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0