9 augusti

i morse började jag klockan 10.
har hållt på med allt som finns
att göra på jobb. lastade denna 
buren med kartonger, och
jag och jessica hatar kartonger
för dom ramlar alltid av när man
ska köra ut dem på lagret.
men idag lastade jag det perfekt
och inte en ändaste ramlade av.
därav fotot.  dock va vi för
många som jobbade idag
så jag erbjöd mig att jag
kunde gå hem.  så jag
fick sluta 15. istället för
19. vilket va riktigt skönt.
dock missade jag nästan
800:- på dem timmarna.
men pengar är inte allt.
köpte iaf kräftor och baugetter
och åkte hem till älskade
mammi. väl där hemma blev
det massa snack som slutade
i tårar. mamma ringde till pia.
(lotties mamma)  och vi grät
alla tre. =( ingen kan förstå
vilket helvete denna familj
går igenom. bestämde att
jag, mamma och mina systrar
ska åka dit på tisdag. vilket är en stor lättnad. att få träffa dessa underbara människor och få krama om dom. dock kommer inte lottie finnas där. vilket gör mig åter ledsen. men du kommer vara med oss endå, det vet jag. älskade ängel. sen hade jag och mamma mys. käkade kräftor och pratade, bara mamma och jag. fy fan vad jag är lyckligt lottad att ha en sån underbar familj som jag har. efter det körde jag hem, mellanlandade på jobb och hyrde film.
så ikväll blir det mys. dem ändrade mitt schema i morgon så jag börjar 11 istället för 9. så det blir sovmorgon i morgon. och det gillas. annars har jag inte så mycket mer än det att säga. allt är uppochner fortfarande. lite glädje och lite få leende på läpparna sen mycket tårar. har inte riktigt fattat det. att höra din mammas röst och höra hur mycket hon grät gjorde mig så obeskrivligt ledsen. men det va skönt att höra hennes röst... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0