31 augusti

good morgon.
nu kanske ni
undrar varför jag
sitter här och skriver
när jag sa att jag skulle
ta en lång och skön
sovmorgon idag.
jo jane ringde mig
lite över 8 och frågade
om jag kunde börja
tidigare ist, dvs 10.
och självklart kan jag det.
så nu är jag nyduschad
och sminkad, som ni ser
på bilden oxå. haha jane
trodde nog att jag va
full eller något för
dom som har ringt mig
när jag sover vet hur mycket jag svamlar.inte en ända sak blev rätt. jane fick lugna mig och säga att det va 1 timme och 45 minuter kvar tills jag började. och när jag hade duchat upptäckte jag att det va 1½ timme var så jag gick o la mig igen. hahaha yr som en höna, jaaadå.
men men ska nog försöka äta något nu oxå innan jag drar till jobb. ni får ha en bra dag. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0