30 augusti

Goood morgon.
i natt har jag sovit jätte gott eftersom jag va helt utmattad.
dock hade älskling ringt inatt men jag är så trög när jag väl sover så jag fattade inte =( flååt.
iaf vaknade jag för en kvart sen, skönt med sovmorgon, så nu käkar jag frulle sen är det duschen
och så. i dag är det söndag wiihoo.  vanliga fall brukar man inte gilla söndag men jag gillar dem konstigt nog.
denna veckan som kommer händer en del viktiga saker i mitt liv. tisdag tex är väldigt viktig och jag hoppas det går bra och att jag får som jag vill. sen på torsdag när jag är ledig så är det begravning och det hoppas jag kommer gå bra. längtar efter att få krama om mina älsklingar igen. =(
men men nu ska jag komma igång lite. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0